رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

(فيديو) كارمن سليمان تطرح أحدث أغنياتها "الذكرى الشتوية

كارمن سليمان
كارمن سليمان

طرحت الفنانة كارمن سليمان، كليب أغنيتها الجديدة "الذكرى الشتوية"، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

 

الأغنية من كلمات:باسم عادل، ألحان:تامر علي، توزيع:يحي يوسف، والكليب من إخراج:مصطفى جاد.

وتقول كلماتها"ف ميعاد الجرح السنوي و الذكرى الشتوية بخرج من تأثير قصتنا و علاقتنا الوهمية و خناقاتنا الكتير و تليفونات بليل و وداعنا الأخير و الصدمة القوية ف ميعاد الجرح السنوي و الذكرى الشتوية بخرج من تأثير قصتنا و علاقتنا الوهمية و خناقاتنا الكتير و تليفونات بليل و وداعنا الأخير و الصدمة القوية لو بشرب حاجة في أي مكان شفايفي بتشكي للفنجان عشان بيحس أكتر منك بيا و أمسح دموعي و أقولي بلاش و اداري عيني بالمكياچ ولا يمسح دمعي غيرك يا إيديا في ميعاد الجرح بقولك لو سامع الأغنية متقولش هتنسى لا إنسى أنا جواك أساسية و تتعاد ذكريات و نحس بحاجات و في نفس الميعاد نبقى حكاية منسية"

اقرأ أيضاً..بعد "لينا رقصة".. كارمن سليمان تستعد لطرح عمل غنائي جديد

 

يذكر ان آخر إصدارات كارمن الغنائية كانت من خلال كليب أغنية "لأينا رقصة"، وسجل أكثر من 17 مليون مشاهدة، من كلمات وألحان:عزيز الشافعي، توزيع:جلال حمداوي، من إخراج: مصطفى عامر.

وتقول كلماتها"يا نقاوة عينيا .. ياروح قلبي .. يا أغلى الناس معقولة حلاوتك دي .. بدوب في إيديك .. من الإحساس يا نقاوة عينيا .. ياروح قلبي .. يا أغلى الناس معقولة حلاوتك دي .. بدوب في إيديك .. من الإحساس لا بنام يا حبيبي ولا بهدى .. ولا بقدر أعيش ليلة واحدة من غير ما أشوفك فيها".