رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

بالفيديو.. طلاب شرق آسيا يغنون "كل مرة" لتامر حسني

تامر حسني
تامر حسني

نشر النجم تامر حسني، مقطع فيديو لمجموعة طلاب إحدى مدارس شرق أسيا، وهم يغنون أغنية "كل مرة"، وجاء ذلك عبر صفحته الرسمية بموقع تبادل الصور و الفيديوهات "إنستجرام"، و علق نجم الجيل عليه قائلاٌ: "حد فيكم عمره تخيل ان الأغنيه دي ٣ جُمل بس ؟؟ اللي عايز اقوله ان ممكن البساطه توصلك لأبعد مدا اغنيه من ٣ جُمل واقل اغنية متكلفه رغم بساطتها لكنها وصلت ان المدارس في شرق آسيا بيتعلموها..متستهونش بالبساطه بس اهم حاجه تكون طالعه من القلب ويكون فيها ولو فكره بسيطه بس جديده )) كل مره .. كلمات والحان تامر حسني".

 

يذكر أن المطرب تامر حسني يصور حالياٌ فيلمه السينمائي الجديد "كل سنة وأنت طيب" في لبنان، كما يشاركه في بطولة كل من زينة، خالد الصاوي، عائشة بن أحمد، والفيلم من تأليف محمد عبد المعطي، و إنتاج نيوسينشري، كان من المفترض أن يحمل الفيلم أسم "حمزة"،  في البداية، ثم تم تغييره إلى "نصب تذكاري"، حتى تم الأستقرار على أسمه الأخير.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

كل مره بشوفك فيها ببقى نفسي آه.. أجيلك اقولك انك كلك على بعضك عندي بالحياه طب آه .. كله الا دا اياك تسيبني لا .. حد فيكم عمره تخيل ان الأغنيه دي ٣ جُمل بس ؟؟ اللي عايز اقوله ان ممكن البساطه توصلك لأبعد مدا اغنيه من ٣ جُمل واقل اغنية متكلفه رغم بساطتها لكنها وصلت ان المدارس في شرق آسيا بيتعلموها (( متستهونش بالبساطه بس اهم حاجه تكون طالعه من القلب ويكون فيها ولو فكره بسيطه بس جديده )) كل مره .. كلمات والحان تامر حسني

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on