رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

بعد تدهور حالة هنا الزاهد الصحية في شهر العسل.. تصرف مفاجئ من أحمد فهمي

حفل زفاف هنا الزاهد-
حفل زفاف هنا الزاهد- ارشيفية

قام الفنان أحمد فهمي، بحذف الصورة التي نشرها عبر حسابه الرسمي على موقع الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام"، وظهرت فيها زوجته الفنانة هنا الزاهد وهي ترقد على سرير بالمستشفى بعد تدهور حالتها الصحية.
جاء ذلك بعد دقائق قليلة، من نشر أحمد فهمي صورة لـ" هنا الزاهد" وهي ترقد في أحد المستشفيات عبر حسابه الرسمي  بموقع التواصل الاجتماعى "انستجرام".
وعلق أحمد فهمي على الصورة قائلًا: "عامة أنا مليش في الحركات البيئة زي دي خالص ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا أنزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية عالماتش".
وتابع: "بس إحنا برا مصر أنا وهنا وبقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جدًا، بجد فيه

ناس مركزة أوي أوي أوي معانا لدرجة إن في مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملاء عن الجائزة اللي واخدها لا بيسألوها عننا وعن الفرح وعن تدخلي في شغل هنا والغريب إن فيه بعض الزملاء خاضوا في حياتنا الشخصية".
وأضاف: "بجد شكرًا جدًا لكل الناس اللي فرحنالنا من قلبها وربنا يديمكوا نعمة، أما بجد اللي مركزين أرجوكوا الحياة مش ناقصة، إحنا في شهر العسل وبايتين أهو في المستشفى".