رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

نوال الزغبي تطر ح أحدث ألبوماتها الغنائية

نوال الزغبي
نوال الزغبي

نشرت الفنانة نوال الزغبي، الصورة الدعائية الرسمية لألبومها الجديد "عكس الطبيعة"، وذلك عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام".

اقرأ أيضًا..بهذه الصورة..نوال الزغبي تعلن عن ألبومها الجديد

علقت نوال على الصورة، قائلة:"ألبومي الجديد عكس الطبيعة، قريبًا".

حفلة نوال الزغبي الجديدة

وفي سياقٍ آخر تستعد نوال لحفلها الغنائي في سوريا، وذلك في الـ 16 من يوليو الجاري في أحد الفنادق الكبرى في مدينة صدنايا.

أحدث أغنيات نوال الزغبي

وعلى الصعيد الغنائي، كانت آخر الإصدارات الغنائية لنوال كانت من خلال "أسعد لحظة"، والتي حققت أكثر من 200 ألف مشاهدة، منذ طرحها في مايو الماضي عبر "يوتيوب"، وتقول كلماتها"دي أسعد لحظة في حياتي

وهبدأ أعيش أنا حياتي خلاص هتسيبني ما تسيبني ومع خالص تحياتي دموعي خسارة فيك وجودي كتير عليك

ولو روحي ف ايديك ما بقتش تلزمني عملتك من مافيش بقيت ما تخصنيش وهتعامل وأعيش ومش هتهزمني اذنك معاك يلااا مش فارقة بيك ولا أو حتى من غيرك و براحتك استقوى بس اللي فوق أقوى ده كبيري وكبيرك لابوعدك صعب ولا حاجه ولا هيتعبني من حاجه بلاش تشغل بالك بيا عشان اصلا مافيش حاجه".

كلمات أغنية عقلي وقف


إضافةً إلى أغنية "عقلي وقف"، التي تم طرحها خلال فبراير الماضي، من كلمات:أحمد حسن راؤول، ألحان:أحمد

زعيم، توزيع:وسام عبد المنعم.

نوال الزغبي2021

يأتي الحفل بداية للأنشطة الاحتفالية والغنائية لنوال في الموسم الصيفي لعام 2021، في ظل التطبيق الكامل للإجراءات الوقائية ضد كورونا.

وتقول كلماتها"ماشوفتش حد في الدنيا خطفني بنظرة والتانية وانا اللي عشت طول عمري بحسب مشاعري بالثانية وشوفتك قلبي ده اتبرجل وجالك جري مستعجل وانا الحب اللي جوايا كان مشروع ومتأجل انا عقلي وقف .. مش عارفة انا مالي بجد انا اول مرة اتخطف قدام الدنيا بحالها انا جاية أهو وبعترف علشان لو حد في يوم معرفش خلاص اهو عرف اني بحبك .. اني بحببببك في الأول خوفت قولت أهرب بشوفك قلبي يتكهرب وببقا ف حالة مجنونة لما عنيك ليا بتقرب دانت بقيت عندي متلازمة قال اتقل قال مالوش لازمة ده وجودك عندي بالدنيا في بعادك يوم تقوم ازمة".