رئيس الحزب

ورئيس مجلس الإدارة

بهاء الدين أبو شقة

رئيس التحرير

وجدي زين الدين

فيديو.ننشر رسالة فتاة الشرقية لوالدها قبل اختفائها

الشارع السياسي

الخميس, 23 فبراير 2012 14:31
فيديو.ننشر رسالة فتاة الشرقية لوالدها قبل اختفائهافتاة ميت بشار
الشرقية – ياسر مطري:

كشف خليل إبراهيم محمد عبد الله والد رانيا والتي عرفت إعلاميًا بفتاة فتنة ميت بشار بالشرقية عن عثوره أمس علي ورقة مكتوبة منسوبة لابنته (حسب تأكيده في مقطع فيديو خاص للبوابة) والمؤرخة في يوم السبت الموافق 11 /2 /2012 أي قبل اختفائها بيوم واحد.

قالت الفتاة في الرسالة:"أنا آسفة أوي  إني سبتكو ومشيت غصب عني وأوعو تفتكروا إني مشيت  روحت عندهم (أشار الأب بأنها تقصد لأهاليها المسيحيين ).

واستطردت في خطابها ولا هروح لحد مش معقول أروح للموت برجلي ده مش ممكن انا مشيت في حته بعيد خالص عن هنا أنا تعبت ومحدش حاسس بيا انا زهقت .. أحمد أوعي تزعل مني ( تقصد احمد عبد الله التي كانت مخطوبة له قبل اختفائها) ولا تكرهني أنا عمري ما هنساك أبدا أبدا خلي بالك من نفسك أوي أنا

بتمنالك السعادة بس مش معايا مع واحدة تانية غيري تحبك وتحبها  يا أحمد يا أغلي إنسان عندي ربنا يسعدك انا بحبك وأخذت صورك علشان تبقي معي علي طول ولو حتى مش معايا برضو أنت هتفضل في قلبي لحد ما أموت انا عارفة إني جرحتك.

وأوصتهم في نهاية الرسالة، مدوروش عليا علشان مش هتلقوني تأني خالص، وأوصت زوجة أبيها المسلمة  وابنتها ( شقيقتها من زوجة أبيها ): خلي بالك من نفسك أوي يازوبة ( تقصد زينب زوجة أبيها ) ومن رحمة ( شقيقتها ).

شاهد الفيديو:

http://www.youtube.com/watch?v=fUMwZ-AzKo8

 

أهم الاخبار