رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

شاهد.. أحمد سمير فرج للاعب الإسماعيلي :"إحنا آسفين ياعبدالرحمن"

عبدالرحمن مجدي
عبدالرحمن مجدي

حرص أحمد سمير فرج لاعب الإسماعيلي السابق على تقديم الاعتذار لـ عبدالرحمن مجدي نجم الدراويش بسبب ما ورد من جماهير النادي خلال مباراة أمس أمام الأهلي الليبي في اللقاء الذي انتهى بفوز أصحاب القلعة الصفراء بأربعة أهداف مقابل هدفين، بذهاب دور الـ32 من البطولة العربية

ونشر فرج عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" قائلًا :"حقك علينا، إيه في الدنيا ممكن يخليه يتشتم بوالدته وهي قاعده في المدرج وأخًوه يضرب ويتشتم وهو قاعد في المدرج والواد عارف إن أهله في المدرج وهو بيتشتم".

وأضاف فرج قائلًا :"مع إني مش شايف إنه كان سيئ يعني وحتي لو سيئ إنت انزل الملعب وخلي الناس تشتمك هتعمل إيه ومع ذلك جاب الجون وباس شعار النادي معملش حاجة وحشة الجمهور الحقيقي طبعًا الكلام مش ليه إنما لقله بسيطة الناس اللي هتقول اتخن لاعب اتشتم مقولناش حاجة نتشتم في كورة في لعبة".

واختتم قائلًا:"فين ذوق الناس اللي قاعدين جمب أمه المفروض هما اللي يسكتوً الناس اللي بتشتم ياريت أول تدريب نهتف لعبدالرحمن اللي ممكن أمه تكون تعبت ومنامتش إمبارح إحنا آسفين ياعبدالرحمن".

وكان شن هجوم الدراويش هجومًا قويًا على عبدالرحمن مجدي جناح الفريق وإبراهيم عثمان رئيس النادي بالأمس وتعرض اللاعب للكثير من الإهانة في ظل تواجد عائلته في مدرجات استاد الإسماعيلية.

ونجح عبدالرحمن مجدي في تسجيل هدف الدراويش الرابع بالأمس في الدقيقة الـ88 من عمر المباراة، ومن المقرر أن يواجه الإسماعيلي نظيره الأهلي الليبي في مباراة الإياب بدور الـ32 من البطولة العربية يوم 27 سبتمبر الجاري.

شاهد.. هدف عبدالرحمن مجدي ...