رئيس حزب الوفد

بهاء الدين أبو شقة

رئيس مجلس الإدارة

د.هانى سري الدين

رئيس التحرير

وجدي زين الدين

شاهد.. خناقة بين أحمد الشيخ وطليقته بعد إعلان خطوبته

رياضة

السبت, 31 أغسطس 2019 14:18
شاهد.. خناقة بين أحمد الشيخ وطليقته بعد إعلان خطوبتهأحمد الشيخ وطليقته

كتبت - سارة جاب الله

أعلن أحمد الشيخ لاعب الأهلي أمس خطوبته عقب انفصاله عن زوجته السابقة دينا السعيد، وكان لطليقته رد فعل سريع وطالبته بنفقة ابنته مكة.

وجاءت رسالة طليقة أحمد الشيخ عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" قائلة: "أولا يا جماعة محدش يبعتلى مسدجات تانى دعواتكم فوق دماغى، بس أنا مش عندى موته أنا زي الفل وربنا عوضنى بأحلى بنت في الدنيا، وثانيا من موقعى هذا كوكى بتبعتله تبارك وبتقولك زى ما

بتعرف تخطب يا بابى أبقى أبعت نفقتى الأول اللى أنت موقفها عشان ربنا هيحاسبك".

ليرد الشيخ عليها سريعًا: "لا ديني ولا تربيتي تسمح إني أرد على حد بيغلط، مع إني قادر أعمل كتير، لكن في الأول والآخر أنا بعامل ربنا، وعامل حساب لبنتي، أنا اللي مستغربه بس إزاي الناس بقت بجحة كدة".

وتابع: "وربنا عالم وكل الناس عارفة وهما

أولهم أنا بجيب لبنتى إيه لكن عمرى ما هتكلم فى تفاصيل احترامًا لنفسى قبل أى شىء ولما بنتى تكبر ربنا هيعرفها الحقيقة قبل الناس المحترمة ما تعرفها ولو يعرفوا ربنا مش هيمنعوا أنى أشوف بنتى بالود من غير ما أرفع قضية رؤية".

واختتم: "ربنا كبير وبيخلى ناس ترد على كل الكلام الباطل والكذب دى بس ورقة تثبت أنها بتاخد نفقة متأخرة ليها ونفقة للبنت 5 آلاف كل شهر، ده طبعا غير الأوراق اللى معايا تثبت قد إيه الموضوع كان كله مادى، والحمد لله ربنا بيعوض والله ياجماعة، آسف للإطالة".

أهم الاخبار