رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
د. وجدى زين الدين

عمر كمال| دقن صناعية وتصريحات خارجة عن المألوف

عمر كمال بالدقن الصناعية
عمر كمال بالدقن الصناعية

تصدر الفنان عمر كمال، منصات الحديث على مواقع التواصل الإجتماعي، بعد إجراءه لعملية تجميل غير اعتيادية، التي أثارت حالة من الجدل والرفض.

اقرأ أيضًا..تفاصيل إحالة عمر كمال إلى التحقيق

عمر كمال بدقن صناعية وسط سخرية الجمهور

قام عمر كمال بعملية لزراعة اللحية، وهو الامر الذي تسبب في غيابه عن اجتماع نقابة المهن الموسيقية الذي أقيم خلال الفترة الماضية، مما جعله يتقدم باعتذار رسمي للفنان مصطفى كامل.

 

اثارت دقن عمر كمال الاصطناعية الجدل على مواقع التواصل الإجتماعي بين الرفض والسخرية، والبحث عن اسباب قيامه بتلك العملية التجميلية.

 

كما خرج عمر كمال خلال الفترة الماضية بأكثر من تصريح مثير للجدل في عدد من البرامج التلفزيونية، حيث لم يرضَ عن آخر 3 أغاني تم طرحهم، قائلاً:"حصل خلل كبير جدا في قناتي وانا بمر بأزمة لأن أخر 3 أغاني معملوش نجاح يرضيني".

 

وأوضح كمال:" القناة عندي فيها مشكلة ايه هي معرفش وأثرت جدا على ربحها، يعني لو أنا مثلا بكسب 100%  فهي نزلت لـ 10%".

 

بجانب تصريحه الصادم عن رؤيته لمستقبله بعد النجاحات الغنائية التي حققها خلال الأعوام القليلة الماضية، وهل هو مستعد للقاء الله، فأجاب قائلًا:  " مش مستعد أقابل ربنا لكن أن عندي عشم فيه إنه يديني مهلة كويسة ومتأكد إني لما هقابل ربنا هيشوف الخير اللي جوايا".

 

أغنية سهرانين عمر كمال 

كانت أحدث الإصدارات الغنائية التي طرحها عمر كمال من خلال "سهرانين"، التي حققت أكثر من مليون مشاهدة، من كلمات وألحان : عمرو قطب توزيع : وسام عبد المنعم

 

قي دا اسمه كلام بقي حد يسيب الناس الحلوه

دي ويقول سلام بقي دا اسمه كلام دا احنا ما صدقنا نشوف بعض تقوم تمشي قوام دا السهره يا دوب لسه بتبدأ والجو ياروحي عليه يخلي اللي مانمش بقالوا أسبوع يسهر ما ينام تمشي تروح فين .. خلينا سهرانين دا الجو جميل .. والناس كلها صاحيين مستعجل ليه .. هو احنا ورانا ايه دا الليل لسه في أوله .. والناس كلها صاحيين تمشي تروح فين خلينا سهرانين دا الجو جميل والناس كلها صاحيين مستعجل ليه هو احنا ورانا ايه دا الليل لسه في أوله والناس كلها صاحيين مبسوطين ومفرفشين ومزاجنا ١٠٠ فل ورايقين تمشي ليه ورانا ايه مع بعضنا متونسين؟ مبسوطين ومفرفشين ومزاجنا ١٠٠ فل ورايقين تمشي ليه ورانا ايه مع بعضنا متونسين؟ ولا اشغلك حبيبتك تنسجم وتروق معاها من زمان مزجانجي عارفك بتعشق الست وغناها يلا نعيش فى عيون الليل يلا نعيش فى عيون الليل ونقول للشمس .. تعالى تعالي يا شمس تعالى بعد سنة .. مش قبل سنة