رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل
رئيس حزب الوفد
د.عبد السند يمامة
رئيس مجلس الإدارة
د.أيمن محسب
رئيس التحرير
عاطف خليل

في أسبوع.. محمد منير يقترب من المليون مشاهدة بكليب "أنا رايق"

محمد منير
محمد منير

يتقرب الكليب الغنائي الجديد للكينج محمد منير "أنا رايق"، من حاجز المليون مشاهدة، وذلك خلال أسبوع من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب".

اقرأ أيضًا..في أسبوع.. محمد منير يتخطى الـ 800 ألف مشاهدة بكليب "أنا رايق"

كلمات أغنية أنا رايق لمحمد منير

الأغنية كلمات: نور الدين محمد، ألحان: أحمد عمار، توزيع: أسامة الهندي، تقول كلماتها "أنا فايق أنا رايق أنا مبسوط مش متضايق العمر أن عشته فهمك هيطوول وهيحرق دمك وأن عشته بخفة دمك هيعدي لطيف فدقايق أنا فايق أنا رايق أنا مبسوط مش متضايق أنا باشا  ب بشاشه عايش الدنيا الغشاشة بنت الايه البكاشه أنا برفض اعيش متضايق علي كيفي  انا كيفي فالشتا اني البس صيفي وفجيبي يادوب مصاريفي وامشي ابعزق واتعايق أنا فايق أنا رايق أنا مبسوط مش متضايق بمزاجي  وشروطي اتسلطن اغني بصوتي او اهيم واسرح فسكوتي أو أنام أو أجري وأسابق عشوائي وبدائي وفحب حبيبتي فدائي بضرب فالدنيا والاقي مبسوط بجناني".

أغاني محمد منير الجديدة

 كانت آخر أغنيات منير من خلال "اللي باقي من صحابي"، التي تم طرحها خلال يونيو الماضي، وسجلت أكثر من 800 ألف مشاهدة، كلمات: أحمد حسن راؤول، ألحان: أحمد زعيم، تقول كلماتها "اللي باقي من صحابي من سجل الذكريات ضحكة عالية.. دمعة غالية

كام مكالمة وافيهات اللي باقي من صحابي علبة مليانة بحاجات صورة ناقصة .. فيديو رقصة لعبة مالعصر اللي فات وعد بنّا ومكتملش حد حب كتم ماقالش قهوة باردة .. واحلى وردة كرسي فاضي بسنّادات سهرة حلوة جابت بياتة لعب كورة بدون شماتة بنطلون اسود شحاتة كان ده اغلى التضحيات اللي باقي من صحابي كلمتين حلوين في شات ايه يا بارد .. ايه يا جامد وش ضحكة بغمازات اللي باقي من صحابي هما حبة ذكريات حد خايب .. حد سايب حد لسة بتاع بنات".

 
حفلة منير الجديدة في الساحل الشمالي 2021

وفي سياقٍ آخر، يستعد منير لحفله الصيفي في الساحل الشمالي، الذي يقام في الـ 27 من أغسطس الجاري على المسرح الروماني الشهير بمارينا، وذلك في أول حفل جماهيري صيفي لعام2021.

 

للمزيد من أخبار الفن.. اضغط هنا